Dart Vereniging Renswoude

DVR.jpg
Dart Vereniging Renswoude is opgericht op 15 maart 2019 en hebben als doel de dartsport in Renswoude en omstreken te bevorderen. Dit trachten wij te doen door voldoende competities en toernooien te organiseren.

Darten is een laagdrempelige sport. Jong en oud kunnen de sport beoefenen. Naast het sportieve element heeft darten een hoog sociaal karakter. In beweging zijn, presteren en gezelligheid gaan bij onze sport hand in hand. Sport brengt mensen samen en leert hen sportief met elkaar om te gaan. Aan jongeren biedt de dartsport een goede rekenvaardigheid en mentale basis voor de toekomst. Dart Vereniging Renswoude probeert hier haar steentje aan bij te dragen.

Verder proberen wij zoveel mogelijk mensen bij de dartactiviteiten in ons dorp te betrekken. De DVR heeft bij schrijven 65 leden, waarvan een aantal uit omliggende plaatsen komen. Met alle activiteiten die wij op ons programma hebben, proberen wij Renswoude zoveel mogelijk te promoten. Dit doen wij via verschillende kanalen op social media. Denk hierbij aan grote open toernooien met prijzengeld waar semi bekende darters op af komen. In de toekomst willen wij dit uitbreiden naar weekendtoernooien waar de hele middenstand (horeca en recreatiebranche) van mee kan profiteren.

Kijk voor meer informatie over Dart Vereniging Renswoude op www.dvrenswoude.nl

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!